|
№ уроку
|
Тема уроку
|
|
|
|
1
|
Значення художньої
літератури для людини й людства XXI ст. Формування читача в епоху цифрових технологій .
Оригінали й переклади художніх творів, їхня роль у розвитку особистості.
Перекладна література як важлива складова вітчизняної культури й чинник формування
української поезії
|
|
|
2
|
Давня Греція. Етапи й шедеври античності ( огляд ). Міфологічні, пригодницькі й побутові елементи в “Одіссеї” Гомера
|
|
|
3
|
Уславлення людського розуму, вірності, винахідливості й допитливості. Засудження беззаконня, насильства, несправедливості, самовпевненості й марнославства. Образ Одіссея
|
|
|
4
|
Специфіка італійського Відродження, його основні етапи, представники. Роль Данте Аліг’єрі в історії європейської культури. Поема “Божественна комедія” як філософсько – художній синтез середньовічної культури й утілення ідей раннього Відродження
|
|
|
5
|
Особливості композиції поеми Данте “Божественна комедія”. Концепція світу й людини. Алегоричний зміст образів та епізодів. Жанрова своєрідність твору
|
|
|
6
|
Ренесанс в Англії: здобутки та представники. Здобутки драматургії Вільяма Шекспіра. Філософські й моральні проблеми в трагедії В. Шекспіра “Гамлет”. Провідні мотиви твору. Художній простір ( данське королівство як символ )
|
|
|
7
|
В.Шекспір Гамлет. “Чи бути, чи не бути? “: філософська проблематика трагедії
|
|
|
8
|
Багатогранність шекспірівських характерів. Відкритість твору в часі, його рецепція та інтерпретації за наступних епох
|
|
|
9
|
РМ. ( письмово ) Гамлет – вічний образ світової літератури
|
|
|
10
|
Контрольна робота за темами “Вступ. Оригінальна й перекладна
література в сучасному світі”, “Золоті сторінки далеких епох”
|
|
|
11
|
Специфіка переходу від романтизму до реалізму. Романтизм у Німеччині. Ернест Амадей Гофман “Крихітка Цахес, на прізвисько Циннобер”. Е.Т.А.Гофман як представник гротескної течії романтизму: віхи мистецького шляху
|
|
|
12
|
Особливості сюжету і композиції повісті Е,Т,А,Гофмана “Крихітка Цахес, на прізвисько Циннобер”. Протиставлення філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості митця
|
|
|
13
|
Гротескні образи в повісті Е,Т,А,Гофмана “Крихітка Цахес, на прізвисько Циннобер”. Викривальний зміст твору
|
|
|
14
|
Розвиток романтизму в
США, видатні представники. Місце ВолтаВітмена в літературному процесі США.
Особливості світобачення митця. Зв'язок збірки “Листя трави з історією та
життям Америки” Тематика, проблематика, композиція збірки
|
|
|
15
|
Образ ліричного героя збірки В.Вітмена“Листя трави”. Символи. Традиції й художнє новаторство В.Вітмена
|
|
|
16
|
РМ. ( усно ). Виразне читання віршів В.Вітмена
|
|
|
17
|
Особливості роману XIXст. Значення Гюстава
Флобера для розвитку реалізму. “Пані Боварі” Г.Флобера: конфлікт романтичних
ілюзій та дійсності, сюжет і композиція
|
|
|
18
|
Еволюція Емми Боварі. Образи обивателів. Об’єктивний стиль Г.Флобера. Психологічні деталі. Боваризм як суспільно – психологічне явище
|
|
|
19
|
Оскар Уальд“Портрет ДоріанаГрея”. Ідейно – естетичні погляди і творчий шлях митця
|
|
|
20
|
Проблема краси й моралі в романі О.Уальда“Портрет ДоріанаГрея”. Система образів
|
|
|
21
|
Еволюція головного героя роману О.Уальда“Портрет ДоріанаГрея”. Роль фантастики й символіка у творі. Традиції і новаторство митця в жанрі роману
|
|
|
22
|
РМ ( усно ). Дискусія “Портрет ДоріанаГрея“слід вважати
моральною чи аморальною книгою?
|
|
|
23
|
РМ ( письмово ) . Контрольний твір за темою “Якою є справжня мораль
роману “Портрет ДоріанаГрея”?
|
|
|
24
|
Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця ХІХ почХХст. Течії раннього модернізму: символізм, імпресіонізм, неоромантизм
|
|
|
25
|
Шарль Бодлер – пізній романтик і зачинатель модернізму. Збірка “Квіти зла”. Сонет “Альбатрос”
|
|
|
26
|
Образи, символи, особливості поетичної мови у віршах Ш.Бодлера
|
|
|
27
|
Теоретичні засади й художні відкриття поезії французького символізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці
|
|
|
28
|
Поль Верлен “Поетичне мистецтво”, “Осіння пісня”. Естетичні погляди поета у вірші “Поетичне мистецтво”. Зображення пейзажів природи і душі в “Осінній пісні”. Сугестивність, музикальність, живописність лірики
|
|
|
29
|
Артюр Рембо “Голосівки”, “Моя циганерія”.
Художнє новаторство А.Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в
сонеті “Голосівки”. Образ ліричного героя у вірші “Моя циганерія“
|
|
|
30
|
Контрольна робота за темою “Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й
імпресіонізму в ліриці”
|
|
|
31
|
Моріс Метерлінк “Синій птах”. М.Метерлінк як теоретик і практик “нової драми”. Концепція символістського театру
|
|
|
32
|
Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі – феєрії М.Метерлінка “Синій птах”
|
|
|
33
|
Особливості розвитку сюжету казки – феєрії М.Метерлінка “Синій птах”. Роль фантастики. Символіка образів. Трактування фіналу
|
|
|
34
|
Йоанна Яґелло (нар. 1974). «Кава з кардамоном».
|
|
|
35
|
Контрольна робота
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар